BOOK TAG

Cześć wszystkim! 👽
A więc nadszedł czas na TAG o którym wspominałam w pierwszym 'powitalnym' wpisie.
Sama bardzo lubię je czytać, więc mam nadzieję, że w moim wykonaniu nie będą strasznie nudne. Gorące podziękowania należą się mojej najlepszej przyjaciółce Lisie, bo to ona wysłała mi pytania. Jeszcze raz baaardzo dziękuję! 💕




1. Jaki gatunek książek najczęściej wybierasz?
Nie wybieram książki po gatunku, a po rekomendacjach booktuberów (nie wiem czy dobrze napisałam). Wiem, że może nie jest to najlepszy sposób, ale nie mam ulubionego gatunku i wszystkiego próbuję.

2. Która postać książkowa jest najbardziej podobna do Ciebie lub którą chciałabyś być?
Nie trafiłam jeszcze na mojego książkowego bliźniaka, a postacią którą chciałabym być to może hmm... Allan Karlsson z książki pt. "Stulatek który wyskoczył przez okno i zniknął"

3. Jaką książkę dałabyś koniecznie swojemu dziecku do przeczytania?
Zależy ile moja pociecha miałaby lat. Jednak myślę, że dość uniwersalną książką (i jedyną jaka przychodzi mi teraz na myśl) jest Kubuś Puchatek.
Ja uwielbiałam 'Roszpunkę' jednak nie jest to książka a baśń.

4. Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki?
Zdecydowanie wersja papierowa! Mam manię wąchania książek, a czytanie bez jej powąchania to jest po prostu skandal 😂

5. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
"Kamienie na szaniec".

6. Jaka książka nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia?
"Świat Zofii". Zawiodła mnie forma w jakiej omawiani są filozofowie i ich poglądy. 
Według mnie jest to pisane tak podręcznikowo i bardzo trudno mi się to czyta. 

7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?
Z reguły jedną, ale jak wiadomo czasem zdarzają się małe wyjątki i aktualnie rozpoczętych książek mam 4. Jednak dwóch praawdopodobnie nie skończę ze względu, że po prostu mnie denerwują bohaterowie i są nudne, cóż więcej mówić...

8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
Wcześniej wypożyczałam, jednak teraz zaczęłam kupować wszystkie książki.

9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od swoich zainteresowań?
Jedną, hmm... postawiłabym na "Stulatka który wyskoczył przez okno i zniknął" 
(i "Złodziejkę książek") 

10. Czy oceniasz książkę po okładce?
Ja jestem trochę taką 'sroką okładkową' i zdarza mi się wybierać książki po okładce, jednak nigdy ich nie oceniam po tym. 
Chyba każdemu zdarzyło się sięgnąć po pięknie wydane dzieło. Zawsze wtedy milej brać taką książkę do ręki. :)

11. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jeżeli tak to jaka była największa ilość książek, którą kupiłaś w promocji?
Kupuję kiedy nie mam co czytać i rzadko zdarza się, że trafię na promocję. Ponadto kiedy decyduję się już na zakupy (99% robię przez internet) to mam już wybrane pozycję, które zamawiam.

12. O jakiej książce marzysz, choć póki co nie możesz jej mieć?
Aktualnie nie mam takowej. Te, które chciałam-dostałam na święta. 
Chociaż niedługo pewnie znowu zrobię listę z milionem tytułów

13. Ile książek liczy Twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory?
Około 30. Z racji mojej ostatniej przeprowadzki na razie zajmują
honorowe miejsce pod łóżkiem, jednak dostaną wkrótce własny regał.

14. Co najpierw: książka czy ekranizacja? Książka. Film traktuję jako dodatek.

15. Co teraz czytasz?
"Silver. Pierwsza księga snów"-Kerstin Gier
"Ostatni olimpijczyk"- Rick Riordan (seria: Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy)
"Świat Zofii"- Jostein Gaarden
"W pogoni za rozumem. Dziennik Bridget Jones"- Helen Fielding

Pozdrawiam Paula 💚

Komentarze

  1. Twój blog zapowiada się naprawdę przekonująco :) Dlaczego twoja wersja TAGu ma być nudna? Mi się bardzo podobała. Uwielbiam Złodziejkę Książek mam zamiar przeczytać ją po raz drugi. Jedną z książek, której nie mogę zakupić jest Uroczysko. Po prostu już jej nigdzie nie ma, a szkoda bardzo chciałabym przeczytać tą serię :(
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że będę wpadać tu częściej!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o tej książce,ale skoro nigdzie jej nie ma to ja nawet nie czytam o czym jest, bo jeszcze sobie ochoty narobię :D
      Również pozdrawiam i gorąco zapraszam. Ja już często u Ciebie bywam :D

      Usuń

Prześlij komentarz