Christmas Gifts

Witajcie ludzie i inne istoty! 馃懡
  Co prawda kolejnym wpisem mia艂 by膰 tag, ale wpad艂am na pomys艂, 偶eby przedstawi膰 Wam ksi膮偶kowe "zdobycze". Co prawda s膮 to prezenty od mojego ch艂opaka jak i rodzic贸w,
ale nie o tym 馃榿
 

Jak widzicie mamy pi臋膰 pozycji, niekt贸re bardziej znane inne mniej ;)



1. "Dziewczyna w lodzie"- Robert Bryndza

"Jej usta rozchylone,
jak gdyby mia艂a przem贸wi膰.
Cia艂o zamkni臋te w bryle lodu.
A to dopiero pocz膮tek."
Tytu艂 zas艂yszany na  kanale Anity i podrzucony rodzicom jako pomys艂 
na prezent. Jeszcze nigdy nie czyta艂am krymina艂贸w i z opinii jakie ma ta powie艣膰
wywnioskowa艂am, 偶e b臋dzie to dobry wyb贸r jak na 'pierwszy raz', 


2. "Wszystkie jasne miejsca"- Jennifer Niven

Odwa偶na i pi臋kna opowie艣膰 o mi艂o艣ci, prze偶ywaniu 偶ycia i m艂odych ludziach,
kt贸rzy znajduj膮 siebie nawzajem, stoj膮c na skraju przepa艣ci

Do艣膰 g艂o艣no ostatnim czasy o tej ksi膮偶ce, wi臋c i ja postanowi艂am si臋 przekona膰 
o co si臋 w niej rozchodzi...


3. "To"- Stephen King

NAJBARDZIEJ PRZERA呕AJ膭CA POWIE艢膯 KINGA
B臋dzie to moje pierwsze spotkanie z tym autorem na papierze. 
Widzia艂am kilka ekranizacji jego powie艣ci (jedynie "L艣nienie" mnie nie zachwyci艂o),
 ale dopiero dzi臋ki mojemu ch艂opakowi
wesz艂am w posiadanie jednego z jego dzie艂.
Btw. Jaki utw贸r Kinga uwa偶acie za najlepszy? 

4. "Biblioteka dusz"- Ransom Riggs

Ch艂opiec o nadzwyczajnej mocy...
Armia 艣miertelnie niebezpiecznych potwor贸w...
Heroiczna walka o przysz艂o艣膰 osobliwej spo艂eczno艣ci...
Ostatnia cz臋艣膰 serii 'Osobliwy dom pani Peregrine". Jestem w niej zakochana!
Nie spotka艂am si臋 jeszcze z tak ciekaw膮 fabu艂膮, kt贸r膮 po偶era艂abym 
tak szybko.
Niew膮tpliwym atutem serii s膮 niesamowicie tajemnicze zdj臋cia, 
kt贸rych i w trzeciej cz臋艣ci nie zabrak艂o (ju偶 wszystkie obejrza艂am).
Widzia艂am r贸wnie偶 ekranizacj臋, jednak jest to DNO. Rozumiem, 偶e film
nie musi by膰 dok艂adnym odwzorowaniem ksi膮偶ki, jednak w tym przypadku jest wszystko
pomieszane i mia艂am problem, 偶eby si臋 po艂apa膰 w niekt贸rych rzeczach...

5. "Silver. Pierwsza ksi臋ga sn贸w"-Kerstin Gier



Bez bicia, przyznaj臋 si臋, 偶e ksi膮偶k臋 wybra艂am po ok艂adce.
Na szcz臋艣cie po opisie okaza艂o si臋, 偶e r贸wnie偶 i tre艣膰 mo偶e by膰 ciekawa,
oka偶e si臋...




I to tyle! Za kt贸r膮 zabra膰 si臋 najpierw? 馃槀

Pozdrawiam Paula 馃挌

Komentarze

  1. Najpierw ,,Wszystkie jasne miejsca" czytaj, bo z ch臋ci膮 przeczytam jej recenzj臋 ;)
    To tak co do reszty ksi膮偶ek:
    ,,Wszystkie jasne miejsca" czyta艂am, musz臋 jednak przyzna膰, 偶e dopiero po do艣膰 d艂ugim czasie po jej sko艅czeniu spodoba艂a mi si臋, bo na pocz膮tku jako艣 jej nie czu艂am :)
    ,,Silver. Pierwsza ksi臋ga sn贸w" mam zamiar przeczyta膰, bo ok艂adk臋 ma pi臋kn膮, a do tego opis, kt贸ry mnie zaciekawi艂, jednak偶e nie jest na li艣cie moich priorytet贸w :p
    Reszt臋 ksi膮偶ek kojarz臋, jednak偶e nie zamierzam ich czyta膰 poniewa偶 to nie moje gatunki literackie :)

    Pozdrawiam, Jab艂uszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mam swojego gatunku,wiec pr贸buje wszystkich po trochu.
      Polecam Ci przeczyta膰 "Osobliwy dom pani Peregrine"! Ja z ch臋ci膮 zamieszka艂abym z wszystkimi osobliwcami wiec i mo偶e ty si臋 w艣r贸d nich odnajdziesz 馃榿

      Pozdrawiam i mi艂ego wieczorku!

      Usu艅
  2. Nie czyta艂am 偶adnej z tych ksi膮偶ek, dlatego niecierpliwie czekam na recenzj臋 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jedna w艂a艣nie si臋 pojawi艂a, kolejne b臋d膮 jednak nie pr臋dko z racji szko艂y :(

      Usu艅

Prze艣lij komentarz