Cześć, to ja!



"Podobno w przemówieniu pierwsze zdanie jest zawsze najtrudniejsze. A więc mam je już poza sobą ... "

~ W. Szymborska, Odczyt Noblowski 1996

Mam na imię Paulina (wolę krótszą wersje-Paula) i przybywam z malutkiej wsi, 
żeby pisać o książkach i dyskutować o nich.
Nie jestem utalentowana pisarsko, więc mam nadzieję, że mój prosty sposób pisania
przypadnie komuś do gustu.
Powinnam chyba przedstawić jakieś założenia czy cele co do bloga, jednak takowych nie posiadam
(no, nie licząc tematyki książkowej oczywiście).

Myślę, że na dobry początek zrobię jakiś tag. Wydaje mi się to ciekawą formą dowiedzenia
się czegoś o mnie, bo samemu od siebie ciężko jest pisać. 
Jeśli macie jakieś propozycje tagów to zostawicie je poniżej, chętnie po odpowiadam.

Pozdrawiam Paula 💚

Komentarze

  1. Życzę powodzenia w blogowaniu, ponieważ początki bywają naprawdę ciężkie, ale później jak ominiesz wiele przeszkód idzie coraz lepiej, a wiem to na własnym przykładzie.
    Co do tagów to jestem ich miłośniczką, ale jakimś cudem nie zrobiłam ich za wiele, bo wolę trzymać się jakiegoś odstępu czasowego :)
    Ale jeżeli już miałabym jakiś polecić to masz na myśli tematykę książkową czy taką bardziej o tobie? Bo ja prędzej w tej książkowej pomogę, bo o sobie nie robię tagów :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam czytać tagi, wiec pomyślałam,że może fajnie byłoby teraz samemu odpowiedzieć na któryś. Chciałam jakiś o tematyce książkowej 😆

      Usuń

Prześlij komentarz